Posted by: niwa87 | March 6, 2011

TWGOK episod 2 dan sedikit perkara lain…

Maaf kerana tiada sebarang perkembangan dan khabar berita selama sebulan setengah… Terlampau banyak anime musim ini yang menarik untuk aku tonton dan sedikit(!?) perasaan malas menyebabkan proses subbing tidak berjalan lancar… ^.^;

Berikut pautan untuk memuat turun Kami nomi episod 2. Aku sertakan sekali pautan untuk episod 1 dan flag 0 yang telah aku ubah format video kepada mp4…

Flag 0

Muat Turun : Megaupload

Tonton : Megavideo

Episod 1 (1280 x 720)

Muat Turun : Megaupload

Tonton : Megavideo

Episod 2 (1280 x 720)

Muat Turun : Megaupload

Tonton : Megavideo

Oh ya,  aku ada membuka satu akaun YouTube untuk fansub ini. Asalnya, aku bercadang untuk menggunakan akaun ini untuk memuat naik siri Kami nomi bagi memudahkan penonton menonton siri ini secara streaming, tetapi sayangnya, tak sampai beberapa minit video-video siap dimuatnaik, video-video tersebut telahpun disekat oleh YouTube. Aku pun cuma berpeluang menonton sekali video-video tersebut…  >.>

Anda boleh lawati saluran akaun tersebut di :

http://www.youtube.com/user/animesarikatabm

Masih ada satu, dua video yang boleh ditonton. Silalah datang melawat… ^.^


Responses

  1. Dah tengok dh smpai eps. 2. Mmg kelakar & best. Jgn lupa subbing banyak lg ya!

    Dan, Elsie mmg cute. =w=

    • Memang comel, kan? >//<

  2. Style.. teruskan usaha!!

    • Trimas ^.^


Leave a comment

Categories